×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اسکان مسافران در مدارس تنگستان با رشد ۱۱.۵ درصدی روبرو بود

به گزارش چغادک نیوز، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رسالت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می‌شوند از وظایف آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به نقش بسیار پررنگ معلمان بیان داشت: معلمان در تربیت و سرنوشت دانش آموز نقش مؤثری دارند و مردم سرمایه اصلی خود را به انها سپرده و بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش اعتماد مردم است و این نشان از اهمیت جایگاه فرهنگیان است و ما هم که در حال خدمت به این جامعه هستیم باید شأن و جایگاه فرهنگیان را پاس بداریم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: برگزاری بزرگداشت هفته مقام معلم در سال جاری توسط شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به عهده فرمانداران و شهرداران استان گذاشته شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری هفته مقام معلم ارج نهادن به جایگاه و مقام معلم است و نباید آموزش و پرورش میزبان بلکه به عنوان یک مهمان و جامعه اولیا و مسئولان، شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران برگزارکنندگان این مراسم باشند.

وی از مدیران شهرستان خواست تا از معلمان دوران تحصیل خود حتی بازنشسته هم شده باشند تجلیل کنند.

رفیعی پور با تشکر از زحمات آموزش و پرورش در حوزه اسکان خدمات سفر شهرستان در نوروز ۹۸ تصریح کرد: با کارهای بسیار خوب و با برنامه‌ریزی مناسب که در نوروز ۹۸ در بحث ستاد اسکان شهرستان به صورت شبانه روزی انجام شد زمینه اسکان مسافرین به خوبی فراهم آورند و رشد ۱۱.۵ برابری نسبت به سال گذشته داشتیم.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false