×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جوانان نخبه و برتر شهرستان تنگستان شناسایی و تجلیل شوند

به گزارش چغادک نیوز، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اعیاد دینی و مذهبی باید اداره تبلیغات اسلامی با همکاری هیئت‌های مذهبی در شهرستان مدیریت کند که از موازی کاری در برگزاری جشن نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و ولادت حضرت علی اکبر (ع) پرهیز شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری جشن روز جوان و ولادت علی اکبر (ع) هدف تجلیل از جوانان نخبه و برتر شهرستان است که بیشترین قشر جامعه را تشکیل و آینده استان، شهرستان و کشور را رقم خواهند زد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: خیلی از جوانان شهرستان در عرصه‌های شهرستان، استان ملی و بین‌المللی صاحب مقام و اندیشه‌های نابی هستند که نیاز است اینها تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران در انتخاب جوان برتر شاخص‌ها را مد نظر قرار داده و نخبگان این حوزه را انتخاب و معرفی کنند و برای اینکه جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و دیده شوند نیاز است از آنها تجلیل به عمل آورده شود.

وی افزود: در برگزاری برنامه‌های نشاط آور اجتماعی برای جوانان در شهرستان از گروه‌های هنری برتر استانی و شهرستان استفاده شود.

رفیعی پور ادامه داد: در تنگستان کمک‌های بسیار خوبی برای سیل زدگان جمع آوری و ارسال شده و شهرستان تنگستان یکی از شهرستان‌های برتر استان است که سه موکب برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده اعزام و در حال خدمت دهی به سیل زدگان در خوزستان هستند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه سیل زدگان نیاز به کمک بیشتری دارند بیان داشت: نیروهای سپاه و دستگاه‌های دولتی، دهیاران، شهرداران و همه مردم در مناطق سیل زده در حال خدمت دهی هستند و بازهم نیازاست بیشتر کمک رسانی انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: بحث برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس شهرستان مدیریت آموزش و پرورش در هر دو بخش مرکزی و دلوار اقدام لازم به عمل آورند.

وی از برگزاری جشن روز جوان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان خبر داد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false