×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گروه‌های جهادی استان بوشهر آماده اعزام به مناطق سیل‌زده هستند

به گزارش جغادک نیوز، سرهنگ سهراب انبارکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم که خسارت‌هایی را به مردم وارد کرد و همه مردم خود را در غم سیل‌زدگان شریک می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست ایران همواره در کمک به آسیب‌دیدگان حوادث مشارکت خوبی داشته‌اند اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی، ۱۵۰ عدد پتو، ۳ هزار کیلوگرم خرما، هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج، ۵۰ سبد کالا شامل مواد غذایی ضروری مانند روغن، قند، شکر و …، ۲۵۰ قوطی انواع کنسرو و ۲۰۰ دست البسه جمع‌آوری شده است.

انبارکی تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیج تنها بخشی از کمک‌های مردم استان است و نهادهای دیگر مانند کمیته امداد، هلال احمر و … نیز مشغول جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای مردم این مناطق هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از جمع‌آوری ۴۷۰ میلیون ریال کمک نقدی برای مناطق سیل زده خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها در روزهای آینده افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج سراسر استان آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با رده‌های بالاتر هستیم.

‌ انبارکی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب حوادث غیرمترقبه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر واریز و کمک‌های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محل سکونت خود تحویل دهند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false