×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کمک‌های استان بوشهر به‌صورت هماهنگ‌شده به مناطق سیل‌زده ارسال شود

به گزارش چغادک نیوز عبدالکریم گراوند عصر شنبه ستاد هماهنگی اربعین استان بوشهر اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد وقوع سیل در چند استان کشور بودیم که خسارت‌های بسیار زیادی را بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به نیازهای مردم مناطق سیل زده به کمک در زمینه‌های مختلف بیان کرد: می‌طلبد که مردم نقاط مختلف کشور کمک‌های مناسبی را برای سیل‌زدگان داشته باشند و مردم استان بوشهر نیز در همین راستا کمک‌های خود را ارائه خواهند کرد.

استاندار بوشهر با بیان کرد: تسریع در ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان حادثه سیل باید به عنوان یک اولویت در دستور کار باشدٰ افزود: مردم استان بوشهر نیز همکاری خوبی را در این راستا داشته‌اند.

وی به اهمیت وحدت رویه و هماهنگی در جمع آوری و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده تاکید کرد و ادامه داد: تعیین مدیریت واحد برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها به سیل‌زدگان ضروری است.

گراوند خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی در مناطق سیل‌زده، تأمین غذای گرم است که در این راستا باید با هماهنگی لازم، موکب‌ها برای تأمین مواد غذایی گرم به آسیب‌دیدگان از سیل به این مناطق اعزام شوند.

وی با اشاره به ارسال کمک‌های مردم استان بوشهر به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان، تصریح کرد: قایق‌هایی از استان بوشهر برای رسیدگی به روستاهای در محاصره سیل که دسترسی زمینی امکان پذیر نیست ارسال شده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false