×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی در بوشهر رونمایی شد

به گزارش چغادک نیوز، رئیس حوزه هنری بوشهر صبح یکشنبه در آئین رونمایی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های مختلف و متنوعی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

امید پارسایی‌فر خواستار همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این ایام معرفی چهره برتر هنری استان بوشهر است.

وی از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و همچنین دیدار با استاندار بوشهر اشاره کرد و افزود: از تابلو شهید مرتضی آوینی نیز در این هفته رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: افتتاح پلاتو حوزه هنری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در دلوار و تجلیل از فعالان هنر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته است.

پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس حوزه هنری استان بوشهر و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه رونمایی شد.

در این جلسه رؤسا و مدیران کل دستگاه‌های بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر اجتماعی و رئیس استانداری و کارشناسان هنری استان حضور داشتند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false