×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رضایت مسافران نوروزی از وضعیت آراستگی و نظافت بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، سیدنورالدین امیری صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از پاکبانان اظهار داشت: پاکبانان نقش بسیار مهمی در آراستگی و تمیزی و پاکیزگی شهر بر عهده دارند و در ایام نوروز شاهد خدمات شبانه‌روزی پاکبانان بودیم.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی که از شهروندان و سایر میهمانان و گردشگران نوروزی انجام شد، خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی از نظافت و پاکیزگی شهر رتبه خوبی داشت که این حاصل تلاش پاکبانان بوده و افتخار می‌کنم که همکار شماپاکبانان هستم.

شهردار بندر بوشهر با تاکید بر احقاق حقوق پاکبانان به عنوان یک قشر تلاش‌گر و زحمتکش بیان کرد: نظافت عمومی جامعه مرهون تلاش شما است و این را بدانید که ما قدردان زحمات شما هستیم.

وی با تاکید بر ارتقای فرهنگ عمومی جامعه برای ایجاد کمترین زحمت و گرفتاری برای پاکبانان، اضافه کرد: از همه شهروندان می‌خواهم تا با ارج نهادن و رفتار مناسب با این عزیزان مقداری از زحمات آنان را جبران کنند.

حسن شجاعی پور سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: پاکبانان رانوروزبانان بی نوروز نامیدیم چرا که در ایام نوروز نیز این مجموعه می‌بایستی خدمات مورد نیاز را به شهروندان و میهمانان و گردشگران نوروزی ارائه کنند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false