×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاروان‌های راهیان نور از رویش‌های اصلی انقلاب هستند

به گزارش چغادک نیوز، سید حسین ناظر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای آشناسازی نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس دارد.

وی این اردوها را یک برنامه فرهنگی عمیق و تأثیرگذار دانست و افزود: انعکاس رسانه‌ای ابعاد مختلف کاروان‌های راهیان نور برای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی از وظایف اصلی صدا و سیما است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی گفت: قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور دریایی بوشهر امسال برای دومین سال از جزیره مقاوم خارگ به صورت زنده بیش از ۶۷۰ دقیقه برنامه ویژه و ارتباط مستقیم با شبکه‌های استانی و سراسری داشته است.

وی گفت: از میزان ۲ هزار دقیقه پخش برنامه، ۶۰۰ دقیقه در حوزه رادیو هزار و ۳۸۰ دقیقه در حوزه تلویزیون، ۶۰ دقیقه در حوزه خبر و ده‌ها اثر دیگر در حوزه فضای مجازی بوده است.

فرمانده قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بوشهر با اشاره به نقش رسانه ملی در انعکاس این رویداد مهم فرهنگی افزود: رسانه ملی با ایجاد ۹ قرارگاه رسانه‌ای در مراکز بوشهر، هرمزگان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، آبادان و خراسان رضوی از بیستم اسفند مصادف با روز راهیان نور تا پایان تعطیلات نوروزی کاروانهای راهیان نور زمینی و دریایی را پوشش رسانه‌ای داده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false