×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تحریم هلال احمر در بحران سیل تروریسم اقتصادی است/دشمن و دشمنی ها علیه ایران مصالحه‌آمیز و سازش پذیر نیست

به گزارش سپاس؛ در اولین روزهای سال ۹۸ کشور جمهوری اسلامی ایران دچار حادثه سیل عظیمی شد و استانهای زیادی را دچار خسارت های مالی و جانی بسیاری کرد.

در ساعات اولیه نیروهای مردمی بسیج و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم برای مدیریت سیل حضور پیدا کردند تا بتوانند بهترین خدمات به هموطنان حادثه دیده ارائه کنند و نشان دادند باز هم بسیج در کنار مردم است.

اما مدعیان حقوق بشر در خارج و سلبریتی ها در داخل کشور در لاک نادانی خود فرورفتند و هیچ گونه اقدامی جهت رفع مشکلات حادثه دیده گان سیل انجام ندادند به گونه ای که بسیاری از آنها سفرهای خارجی خود نیز تا آخرین روز تعطیلات نوروز ادامه دادند.

تحریم حلال احمر تروریسم اقتصادی است

حجت الاسلام علی زاهدوست مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر در کشور، گفت:  سیل اخیر که ۴۰۰ شهر وروستاى کشور را در برگرفت هر چند حادثه ای تلخ و جانکاه بود اما این حادثه به صحنه ای از  نمایش همدلى و وحدت بین مردم و مسؤولین تبدیل شده است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان بوشهر اظهار کرد:  نیروهاى مسلح هم سپاه قهرمان و هم ارتش دلاور از ساعات اولیه وقوع سیل بصورت جهادی در کنار مردم مستقر شده اند و از همه ظرفیت خود برای کاهش آلام سیل زدگان استفاده کردند.

زاهدوست با اشاره به اینکه دشمنان با کمک عناصر داخلى سعى در گره زدن سیل اخیر با ناکارآمدى نظامى اسلامى داشتند، افزود: این میزان همراهى و دغدغه مندى و بسیج امکانات دستگاه‌هاى نظامى و نیروهای مردمى جهت امداد و نجات،  نمایشى از همدلى و وحدت مردم و نهادهاى مختلف است که در دنیا بی نظیر است.

این فعال فرهنگی عنوان کرد:  ادعای آمریکا و غربی ها در شرایطی است که خودشان در شرایط بحران فعالیتی از خود نشان ندادند  در جریان طوفان جزیره «پورتوریکو» در آمریکا برخى از مردم تا ۴ ماه پس از طوفان برق نداشتند و حتی با وجود گذشت بیش از ۱۵ ماه، هنوز  در بلاتکلیفى به سر می برند.

وی تصریح کرد: کشورهاى غربى در حالى ادعاى کمک به مردم ایران را سر مى‌دهند که همزمان با حادثه سیل نه تنها برای  امداد رسانی اقدامی نکردند بلکه به تحریم حتی علیه نهادهای امدارسان پرداختند که بر اساس قوانین بین‌المللى، هرگونه اقدامى که با جان انسان‌ها در ارتباط باشد نقض قوانین جهانى و در واقع جنایت جنگى و نسل کشى است و توجیهات غرب براى ایجاد مانع در برابر مراکز امدادرسانى همچون هلال احمر مردود است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: وقتى نهاد امدادرسانى  مانند هلال احمر یا دارو تحریم مى شود در واقع بشریت و انسانیت مورد تحریم قرار گرفته و عاملان این تحریم‌ها به‌دنبال نسل کشى آشکار هستند که این یک  تروریسم اقتصادى است.

زاهدوست ابراز کرد: ما در این سیل اخیر همچون صحنه ها و رویدادهای گذشته یکبار دیگر دانستیم که دشمنى دشمن علیه ما قطعی است و این دشمن و دشمنی ها مصالحه‌آمیز و سازش پذیر نیست و از طرف دیگر هم دانستیم که کشور خودمان ظرفیت‌هاى بسیار عظیمى دارد که با شعار می توان با  بهره مندی از آن‌ظرفیت ها همه  مشکلات و تحریم ها را کنار زد.

منبع: سپاس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false