×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در راستای توسعه استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برکات بسیار خوبی را برای استان داشته است و طرح‌های بسیار مهمی با اعتبار هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان در این سفر به تصویب رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های سفر دولت به استان بوشهر توسعه استان را شتاب می‌بخشد، ادامه داد: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از دیگر برکات این سفر بود.

وی از بخش کشاورزی به عنوان یکی از مزایای مهم استان بوشهر یاد کرد و افزود: طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک دو هزار و ۶۰۰ هکتاری شیلاتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

گراوند از توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و توسعه صنایع پایین دستی در پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی و آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر از دیگر طرح‌ها است.

وی از تقویت اعتبارات مالی در اجرای سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی و اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های مختلف راهسازی، فرهنگی، اجتماعی با سرعت در سطح استان اجرا می‌شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false