×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۵۰ تن شکر در استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  سیدحسین حسینی محمدی در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر استمرار گشت‌های نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای نظارت  بر قیمت کالا و خدمات گشت‌های متعددی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان و گران‌فروشان گفت: علاوه بر گشت‌های مشترک نظارتی، سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و نظرات مردم در ابعاد گوناگون به صورت ۲۴ ساعته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع یک‌هزار و ۵۵۰ تن شکر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:  بر اساس مصوبه تنظیم بازار استان بوشهر توزیع ۱۴۰۰ تن  شکر برای مصارف مردمی آغاز شده و ۱۵۰ تن برای بخش مصارف صنف و صنعت شیرینی پزی و قنادی‌ها و نان فانتزی از شنبه ۱۸ اسفندماه در واحدهای منتخب صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

حسینی محمدی افزود: با پیگیری و تمهیدات به‌عمل آمده توسط سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله و خدمات بازرگانی بوشهر سرعت حمل و ارسال شکر به استان بوشهر از کارخانجات تولیدی فسا و مرودشت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: با توجه به مصرف سرانه و نیاز استان بوشهر با عرضه گسترده در واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ایی، در هفته آتی، التهاب به وجود آمده در بازار فروکش می‌شود و شرایط به حالت عادی باز می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح نظارت بر بازار عید نوروز  خبر داد و تصریح کرد:  طرح ویژه  بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ در سطح این استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false