×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رزمایش فجر ۴۰ با موفقیت در پارس جنوبی پایان یافت

به گزارش  چغادک نیوز:، رزمایش فجر ۴۰ با هدف افزایش و ارتقاء هماهنگی وزارت بهداشت و درمان با مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ایجاد آمادگی برای مقابله با هر گونه شرایط اضطراری در منطقه پارس جنوبی ظهر امروز اجراء شد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در آیین اختتامیه رزمایش فجر ۴۰ با اشاره به اینکه مانور ملی فجر چهل با هدف امداد و نجات مصدومان حوادث بزرگ برگزار شد اظهار داشت: این رزمایش با هدف ارتقای عملکرد و ایجاد هماهنگی برای مقابله با هرگونه شرایط اضطراری با حضور ۱۰۰ نفر از نیروهای اورژانس کشوری در سه منطقه پارس جنوبی برگزار شد.

سید پیروز موسوی افزود: این مانور برای نخستین بار با حضور تیم‌های واکنش سریع وزارت بهداشت و درمان توسط ۸ دانشگاه علوم پزشکی از استان‌های یزد، فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در پارس جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه برای این رزمایش سه پیش فرض نشت میعانات گازی و آتش سوزی خط انتقال گاز و مصدوم شدن ۱۳ نفر طراحی شد تصریح کرد:در نهایت این مانور با شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود اهداف خود که شامل نجات جان انسان‏ها و رسیدگی به مصدومان، تخلیه پالایشگاه‌ها، قطع سوخت لوله، کنترل آتش سوزی‌ها، بستن و کنترل تردد در محورهای منتهی به محل حوادث و رقیق سازی محل نشت آمونیاک بود به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false