×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همه کرسی‌های اتاق بوشهر به “ائتلاف پیشگامان توسعه” رسید

به گزارش چغادک نیوز: نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در شرایطی روز شنبه برگزار شد که ترکیب ۱۵ نفره آن همگی از “ائتلاف پیشگامان توسعه پایدار” هستند.

به گزارش «خلیج فارس»؛ در این دوره از انتخابات که همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل اتاق بازرگانی بوشهر برگزار شد، اصلی ترین کاندیداها در میان دو ائتلاف انتخاباتی شامل “پیشگامان توسعه پایدار” و “گروه رسا” بودند که نهایتا گروه نخست که اعضای فعلی اتاق می باشند، همه کرسی ها را در اختیار گرفتند.

شمارش آراء الکترونیکی نشان می دهد که از گروه بازرگانی که ۵ نفر باید تعیین شوند، به ترتیب: خورشید گزدرازی با ۳۸۰ رای بیشترین آراء را کسب کرده و پس از وی، علی اکبر شریف پور با ۲۹۰ رای ، حسین باباخانی با ۲۷۶ رای، سید حسین معروف با ۲۶۵ رای و عبدالرسول ابراهیمی با ۲۵۹ رای کسب کردند.

در این بخش حسین مظفری با ۲۱۳ رای، سیروس عشایری با ۱۳۸ رای، محمد جعفر فروزانی با ۸۸ رای ، مهدی عشایری با ۷۴ رای، مهدی قاید زاده با ۷۴ رای، محمد رضا ایرانی با ۳۳ رای و عباسعلی شریف پور بوشهری با ۸ رای در رتبه بعدی قرار گرفتند.

در گروه صنعت نیز ۵ فرد منتخب برای دوره نهم اتاق بوشهر شامل: سید جبار موسوی با ۳۱۸ رای، ندیر پورجم با ۲۷۲ رای، امیر شهریاری با ۲۵۱ رای، سید محمد حسین عظیمی با ۲۳۸ رای و مجتبی امیدی با ۲۳۷ رای تعیین شدند.

در این بخش محمد عبادی با ۱۱۸ رای ، عبدالخالق سالمی با ۱۱۳ رای، فضل الله جهانگیری با ۱۰۳ رای، هادی شاهرخی با ۱۰۰ رای ، محمد حسین پوردرویش محمدی با ۸۱ رای ، ابراهیم زکی با ۲۱ رای و عبدالحسین حفظ الله با ۲۰ رای کسب کردند.

در گروه معدن هم ۲ نفر برگزیده می شدند که احمد مرادی با ۲۴۱ رای و عباس موحد فر با ۲۱۹ رای انتخاب شدند.

در این بخش سید باقر حسینی با ۱۷۷ رای و  سیروس دهقانی با ۱۶۷ رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در گروه کشاورزی که ۳ منتخب داشت، مختار قاسمی با ۳۱۹ رای، حیدر رئیسی با ۳۰۴ رای و حمزه بویراتی با ۲۴۵ رای در دوره آینده هیات نمایندگان اتاق بوشهر قرار گرفتند.

در این بخش علی محمد صمیمی با ۱۱۶ رای، ابوالقاسم کاوسی با ۱۰۹ رای و مجید مرندی خانشان با ۹۹ رای از دور خارج شدند.

گفتنی است هیات جدید نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر از اردیبهشت ماه فعالیت جدید خود را شروع خواهند کرد.

منبع: خلیج فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false