×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تالار فرهنگی هنری بوشهر با ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز: فاطمه کرم‌پور در آیین افتتاح تالار فرهنگی هنری لیان بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این تالار ۷۰۰ نفره در محوطه مجتمع فرهنگی هنری بوشهر ساخته شده است اظهار داشت: این مجموعه در زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، تالار فرهنگی لیان را شامل سالن نمایش، اتاق‌های گریم، نگهبانی، باجه بلیط فروشی، لابی و اتاق وی آی پی دانست و افزود:  افتتاح تالار فرهنگی هعنری لیان بوشهر اقدامی مهم در حوزه توسعه زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر بوشهر که همواره از مطالبات شهروندان بوشهری بوده است.

وی با قدرانی از تلاش استاندار بوشهر در تکمیل این پروژه در مدت سه ماه خاطر نشان کرد: پس از وقفه چند ساله در روند عملیات اجرایی تالار فرهنگی هنری لیان بوشهر با تلاش همه جانبه در کمتر از سه ماه تکمیل شد.

استاندار بوشهرنیز با اشاره به اینکه با همدلی و هم افزایی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد افزود: این سالن از نیازهای مردم این استان بود که توانستیم به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید

 عبدالکریم گراوند تصریح کرد: تالار لیان در سال ۱۳۹۱ کلنگ زنی شد که تا آبان ماه امسال ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت ۳ ماه مابقی آن انجام شد و امروز شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی و هنری هستیم.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false