×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جرایم سازمان یافته و خشن در استان بوشهر وجود ندارد

به گزارش چغادک نیوز:  علی جمادی در نشست با  مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح، امنیت را زیربنای توسعه و پیشرفت دانست و اظهار داشت: استان بوشهر با وجود اهمیت خاص و استراتژی بودن آن از استان‌های امن و ایمن کشور است.

وی، هم‌مرز بودن با کشورهای حاشیه حلیج فارس، وجود تاسیسات عظیم نفتی، گاز، پتروشیمی و شرکت‌های مهم  را از ویژگی‌های استان بوشهر برشمرد و تصریح کرد: استان بوشهر به سبب داشتن ظرفیت بالای تولید انرژی گاز به عنوان قطب اقتصادی کشور معرفی شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تعامل و اتحاد میان مسئولان و مجموعه مدیریتی استان خبر داد و بیان کرد: این همدلی و انسجام در مجموعه مدیریتی استان بوشهر بر امنیت افزوده که در شاخص‌های امنیتی یکی از استان‌های برتر شده است.

جمادی با بیان اینکه جرایم سازمان یافته در استان بوشهر نیست خاطر نشان کرد:جرایم خشن و سازمان یافته که نیاز به رسیدگی ویژه داشته باشد در استان بوشهر وجود ندارد.

وی، همدلی و تعامل مردم و مسئولان را در کشور مثال‌زدنی دانست و افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح در برقراری امنیت نقش مهم و اساسی دارد و در این راستا عملکرد تشکیلات قضایی استان در مجموعه شورای قضایی قابل تقدیر و ستایش است.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان بوشهر پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت برنامه دستگاه قضا در استان دانست و گفت: شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان بوشهر تشکیل شده که انتظار می‌رود از آخرین دستاوردهای علمی قضایی در این زمینه در سازمان قضایی نیروهای مسلح استفاده شود.

جمادی برای محمد مهدیان دادستان نظامی جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false