×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت کانون‌های خادمیاری رضوی در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز:  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری،  در نشست با خادمیاران رضوی با بیان اینکه طرح خادمیاری فرصتی مهم را برای رسیدگی به محرومان فراهم کرده است اظهار داشت: در طرح خادمیاری فرصت خدمتگزاری به محرومان در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند که افتخار بزرگی برای خادمان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرصت خادمیاریدر پرتو ولایتمداری  محقق شده است تاکید کرد: فعالیت و خدمات خادمیاران در راستای خدمت به ائمه اطهار(ع) به ویژه منجر به خدمت مستقیم در بارگاه منور رضوی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه منفعت خدمت به اهل بیت(ع) برای خادم است افزود: ارزشمند‌ترین انسانها در هر عصر یاران و خادمان اهل بیت (ع) هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، توسعه خدمات رضوی از مشهد به کل کشور را از برکات حرم رضوی دانست و تصریح کرد:خادمیارانپل ارتباطی آستان قدس با مردم  محسوب می‌شوند و در این راستا رسیدگی به فقراء باید در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: باید رسیدگی به فقرا و مستضعفان و رفع محرومیت در  استان بوشهر باید در اولویت برنامه خادمیان رضوی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه بوشهر،  توسعه و رشد فرهنگی را یکی از برکات مهم فعالیت خادمیان دانست و تصریح کرد: کانون‌های خادمیاری رضوی رسالت مهمی در عرصه توسعه فرهنگ رضوی دارند.

در این نشست با اهداء احکام مدیران کانون‌های خادمیاری رضوی توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فعالیت کانون‌های خادمیاری رضوی در استان بوشهر آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false