- 11 دی 1397
- اخبار استان
- کد خبر 56615
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش چغادک نیوز: حمید حق جو در این ارتباط اظهار داشت: به دنبال راه اندازی میز خدمت در سطح ادارات دولتی که با هدف تسریع در روند پاسخگویی دستگاه ها به ارباب رجوع انجام گرفت دو جوان کار آفرین استان بوشهر تصمیم به طراحی و راه اندازی میز خدمت الکترونیک آنلاین گرفتن
وی بیان کرد: در این راستا با بهره گیری از توان نیروهای بومی (حمید حق جو و سعیده معصومی ) نسبت به آنلاین سازی این میز الکترونیک اقدام نمودند.
حق جوبا بیان اینکه این مهم بدون هزینه توسط خودمان علاوه بر الکترونیکی شدن میز خدمت، آنلاین سازی آن نیز اجرایی شده است عنوان کرد: با آنلاین سازی میز خدمت شرکت ها و سازمان ها به طور هوشمند امکان پاسخگویی به سوالات مشترکان و ارباب رجوعان فراهم شده که این مهم در صرفه جویی زمان و نیروی انسانی نقش قابل توجهی ایفا می کند.
این تکنسین اظهار داشت: در مواردی که ربات نصب شده در سامانه قابلیت پاسخگویی به مشترک نداشته باشد بصورت اتوماتیک وی را به کارشناس مرتبط با این حوزه متصل می کند.
وی ادامه داد: ارتباط و گفتگوی آنلاین با مشترکین، حذف مراجعه حضوری مشترکان و در نهایت ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان از دیگر قابلیت های میز خدمت الکترونیک آنلاین محسوب می شود.