×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر توزیع شد

به گزارش چغادک نیوز:  حمیدرضا علم ظهر امروز در نشست با راهداران با گرامیداشت روز حمل و نقل به نقش مهم راهداران در عرصه ارتقاء ایمنی جاده‌ها پرداخت و اظهار داشت: در این راستا راهداران در بحران‌ها و حوادث گوناگون جاده‌ای نقش مهمی دارند که از خدمات آنان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ تیم راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر هستند افزود: این تیم‌ها با تجهیزات کامل راهداری در جاده‌ها به ویژه محورهای کوهستانی مستقر هستند و زمینه تردد با ایمن خودروها را فراهم می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر به نوسازی ناوگان فرسوده راهداری پرداخت و بیان کرد: ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین شامل سه دستگاه لودر، ۴دستگاه کمرشکن و کمپرسی و چهار دستگاه بالابر، بیل‌مکانیکی، جرثقیل و جاروی مکانیزه جاده‌ای پس از نوسازی به ناوگان راهداری استان بوشهر افزوده شد.

علم، با بیان اینکه طرح نوسازی و بهسازی خودروها راهداری با اعتبارات استانی اجراء شد گفت: این ناوگان پس از بهسازی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال وارد چرخه راهداری درآمد.

بیشتر بخوانید

وی، از وجود ۴ هزار و ۳۳۴ کیلومتر راه در استان بوشهر خبردادو بیان کرد: این راهها شامل ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه، ۵۷۲ راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۲ هزار ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهربا اشاره به اجرای طرح نگه‌داری و بهسازی جاده‌ها گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان در ۸ ماه امسال برای بهسازی، نگه‌داری و ایمنی جاده‌های استان بوشهر تخصیص یافته است.

علم با تاکید بر نقش مهم رانندگان در عرصه‌های مختلف جامعه بیان کرد: در جریان انتقال زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه ۴۲ هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوسی استان بوشهر جابه‌جا شدند.

وی با اشاره به تامین لاستیک خودروهای باری و مسافری تصریح کرد:در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل استان بوشهر در ۵ ماه گذشته افزون بر ۵ هزار حلقه لاستیک با قیمت مصوب  توزیع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهربه سامانه دوربین هوشمند جاده‌ای پرداخت و با بیان اینکه جاده‌های استان بوشهر در هوشمند جاده‌ای مقام نخست در کشور دارد خاطر نشان کرد: تمام جاده‌های اصلی استان بوشهر به جزء محور اهرم به برازجان و محور سیراف به جم به سامانه دوربین هوشمند جاده‌ای مجهز شده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false