×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر به شبکه ملی فن‌بازار متصل شد

به گزارش چغادک نیوز: مجید خورشیدی ظهر امروز در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر با بیان اینکه امروز غول‌های جهان در عرصه سرمایه‌گذاری فناوری حضور دارند اظهار داشت: اگر دنبال توسعه کشور هستیم نباید تکنولوژی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی دنبال کنیم بلکه باید دانش و فناوری روز دنبال و به ثروت تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در امر فناوری‌های نوین خاطر نشان کرد: در کشور به اندازه کافی پژوهش‌های بنیادی انجام شده ولی دانشگاه‌ها باید به عرصه علم و فناوری نوین توجه ویژه کنند.

وی، با تاکید  بر توجه تبدیل علم به ثروت گفت: فکر و اندیشه دانشجو باید تبدیل دانش به ثروت معطوف ودر این راستا نیاز است جهانی فکر شود.

خورشیدی توجه به نیازهای استان بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: باید مطالبات و نیازهای استان بوشهر شناسایی و از راه و روش فناوری و دانش جدید راهکار لازم ارائه شود.

بیشتر بخوانید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نیاز استان در زمینه آب آشامیدنی، تغییرات جمعیتی، محیط زیست و انرژی‌های نوین است خاطر نشان کرد: مجموعه‌های مدیریتی استان بوشهر از پژوهشگران و محققان در عرصه‌های مختلف حمایت می‌کنند.

وی، افزود: اگر بخواهیم در جهان آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم باید پژوهش را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

خورشیدی با تاکید بر توجه به روش نوین در عرصه پژوهش و تحقیقات تصریح کرد: انتظار می‌رود در تدریس دروس دانشگاهی، روش‌های نوین تحقیقاتی استفاده و در مراکز آموزش عالی نباید با نگاه قدیمی تدریس شود.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تبدیل علم به ثروت گفت: استان بوشهر در این عرصه گام‌های مهمی برداشته و اینک این استان به شبکه ملی فن‌بازار متصل شده است که فرصتی برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم شده که باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false