×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جوابیه بیمارستان سلمان فارسی درخصوص شایعه عدم انجام عمل تعویض مفصل

به گزارش چغادک نیوز: جوابیه ارسالی بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر بدین شرح می باشد:

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) : « مَنْ قَضَى لِأَخِیهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَهً کَانَ کَمَنْ عَبَدَ اللَّهَ دَهْراً ؛ کسى به دیگرى خدمت کند ، مثل کسى است که عمرى خدا را بندگى نماید.

بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افتخار دارد که خدمت به مردم فهیم بوشهر را سر لوحه اهداف خود قرار داده و تمام تلاش خود را در جهت تامین نیازهای درمانی مردم استان بوشهر و سایر استانهای جنوبی کشور به کار ببندد. و همچنین با حضور مفید ، موثر و حمایتهای همه جانبه مدیر محترم درمان در توسعه خدمات و تامین تجهیزات و جذب نیروی تخصص در این مرکز روزانه نیاز بیماران بسیاری در مراجعه به بخشهای مختلف اعم از خدمات سرپایی و بستری رفع می گردد.

در همین راستا اتاقهای عمل بیمارستان نیز با تلاش شبانه روزی کارکنان و پزشکان متخصص و متعهد در انجام جراحی های مختلف کوشا می باشد. به طوری که آمار کل جراحی های صورت گرفته در این مرکز درسال جاری۷۰۳۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۰۷۰ مورد مربوط به جراحی های ارتوپدی که۴۱۸ مورد آن جراحی های بزرگ ،همچنین ۱۴۷ مورد جراحی های مربوط به رباط صلیبی و ۵۸ مورد آن مربوط به تعویض کامل مفصل بوده است.

ضمناگفتنی است آخرین تعویض مفصل لگن ۱۳/ ۹/ ۹۷توسط دکتر آقاپور و آخرین عمل تعویض مفصل زانو در تاریخ ٩/١٩ /٩٧ توسط دکتر اوجی مهر انجام شده است.

شایان ذکر است بیمارستان سلمان فارسی بوشهر در بین ۶٨ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی کشور در شاخصهای عملکردی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است . از آنجایی که شفایت در عمل و بیان حقایق از رسالتهای بسیار مهم مدیران است، این گزارش جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم فهیم و فرهیخته استان بوشهر تقدیم می گردد.

 

دکتر جلال شجاعت سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false