×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵.۵ میلیارد ریال قاچاق یدکی خودرو در عسلویه کشف شد

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ پیمان  فتاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: تمام مناطق شهرستان‌ عسلویه تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان با توان کامل برخورد می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با قاچاق و همکاری با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: کالاهای خارجی در صورت نداشتن پروانه گمرکی و ثبت  نشدن در سامانه جامع امور گمرکی، قاچاق محسوب و محموله توقیف می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه از کشف قطعات یدکی خودرو قاچاق خبرداد و بیان کرد: با شناسایی انبار نگه‌داری کالای قاچاق در عسلویه یک محموله قطعات یدکی خودرو به ارزرش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح جلوگیری از ورود قاچاق کالا به کشور، با انجام  اقدامات اطلاعاتی یک انبار نگه‌داری کالای قاچاق را شناسایی  و پس از اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از محل انواع لوازم و قطعات یدکی فاقد مجوز گمرکی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بازرسی از انبار انواع قطعات یدکی خودرو شامل ۹ دستگاه موتور کامل انواع خودرو و ۱۱ دستگاه گیربکس خودروهای خارجی  فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال اعلام کردند و متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false