×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اجرای عملیات تعویض پایه های حادث دیده چوبی در بارندگی های اخیر/ آماده مقابله با بحرانهای احتمالی هستیم

به گزارش چغادک نیوز: به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر، نادر تمیمی در گفتوگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در جریان بارندگی ها اوائل این هفته به دستگاه ترانسفورماتور توزیع،  شبکه برق فشار ضعیف و متوسط و کلیدهای گازی مانوری برق خساراتی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان وارد نمود.

وی افزود: عمده این خسارات در شهرستان های بوشهر و تنگستان بوده است هر چند خساراتی نیز در مابقی شهرستان ها و به خصوص شهرستان های شمالی استان گزارش شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعلام اجرای عملیات تعویض پایه های حادث دیده چوبی با تیرهای بتونی شهر بوشهر در مسیر پلیس راه قدیم به سمت چغادک ،تصریح کرد: با وجود حجم خسارات وارد شده، اکیپ های عملیاتی ویژه این شرکت موفق شدند در کمترین زمان ممکن برق قطع شده برخی از مشترکان در سطح استان بوشهر را وصل کنند.

تمیمی با اعلام این که اداره کل هواشناسی استان بوشهر نرم بارشی آبان ماه را از متوسط سالانه این ماه بیشتر پیش بینی کرده است، گفت: شرکت توزیع برق استان بوشهر در قالب چندین اکیپ عملیاتی ویژه، آماده مفابله با هرگونه بحرانی است.

وی ادامه داد: ایمن سازی سیم کشی های داخل منزل و نصب محافظ برای جلوگیری از آسیب به وسایل برقی خانگی می تواند راهکار مناسبی برای کاهش خاموشی در طول زمان بارنگی باشد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر  عنوان کرد: تدابیر لازم برای افزایش پایداری شبکه های برق استان در برابر بارندگی اتخاذ شده و به دنبال این هستیم که اگر قطعی برقی نیز ایجاد شود در کمترین زمان ممکن ضمن رفع عیوب، مشکل بی برق مشترکین رفع شود.

تمیمی یادآور شد: سامانه ۱۲۱ به شکل شبانه روزی آماده دریافت هرگونه  شرایط ناایمن برای شبکه از جمله پارگی سیم، برخورد درخت با شبکه و سایر خرابی های احتمالی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false