×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رونمایی از ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم(ع) در برازجان به‌روایت تصویر

به گزارش چغادک نیوز:  همزمان با اربعین حسینی شهرستان دشتستان یکپارچه در غم و عزاست و مردم ولایت‌مدار این شهرستان با برپایی مراسم عزاداری یاد و خاطرات شهدای دشت کربلا و اربعین حسینی در یادها زنده کردند.

تجمع اربعین حسینی یکی از برنامه‌های مهم مردم شهر برازجان بود که در این تجمع ظهر امروز از ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم (ع) که در برازجان بازسازی و ساخته شده با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر رونمایی شد.

در این مراسم که فرماندهان سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و دیگر فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی دشتستان حضور داشتند، امام جمعه بوشهر با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: مردم ولایت مدار دشتستان در همه عرصه‌های دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و ائمه اطهار(ع) و مقابله با ظالمان حضور پرشوری دارند که مشارکت آنان در بازسازی و ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم(ع) نشان از ارادت آنان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با بیان اینکه همایش عظیم اربعین حسینی نشان و نماد از اقتدار و عزت اسلام و مسلمانان است، خاطر‌نشان کرد: در این روز عزیز خدا، مسلمانان با اتحاد و همبستگی در حماسه پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کرده‌اند که تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کردند و اهداف آنان را ناکام گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با قدردانی از حضور پرشور مردم دشتستان در مراسم اربعین حسینی گفت: مردم دشتستان در همه ادوار تاریخ ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند و این حضور حماسی در رونمایی از ضریح خیمه گاه حضرت قاسم (ع) در برازجان موید این مهم است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر نیز با بیان اینکه بازسازی و ساخت ضریح خیمه گاه حضرت قاسم (ع) در برازجان از سال ۱۳۹۴ آغاز شد اظهار داشت: این ضریح با همکاری و مشارکت مالی مردم دشتستان ساخته شد و در این زمینه هیچ اعتبار و منابع مالی دولتی تخصیص نیافته است.

عبدالرضا مطاف با بیان اینکه بازسازی و ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) در بوشهر انجام شده تصریح کرد: این دو ضریح پس از عبور از شهر‌های مختلف استان بوشهر برای نصب به کربلای معلی منتقل می‌شود.

انتهای پیا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false