×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۳۸۰ حلقه لاستیک برای کامیون‌های استان بوشهر تامین شد

به گزارش چغادک نیوز: سیدحسین حسینی محمدی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در تامین کامیون برای برطرف مشکلات  انتقال سلیندر گاز مایع اظهار داشت: در پی کمبود سلیندر گاز مابع در استان بوشهر کامیون از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران استان تامین و این مشکل در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

وی به تامین لاستیک کامیون‌ها و خودروهای سنگین در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری استاندار بوشهر و مسئولان ذی‌ربط در ۲۰ روز مهرماه بیش از ۲ هزار و ۳۸۱ لاستیک تهیه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در این مدت یک‌ هزار و ۸۶۹ لاستیک خودروهای سنگین در استان بوشهر توزیع و این در حالی است که در هفته گذشته ۶۸۹ حلقه لاستیک این خودروها در استان بوشهر توزیع شده است.

حسینی محمدی از راه‌اندازی گشت‌های مشترک بازرسی از بازار و محل‌های عرضه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم خبر داد و بیان کرد: در پی ابلاغ سیاست‌های جدید این گشت‌ها برای بررسی قیمت کالاها افزایش یافت.

وی با اشاره به برخورد با متخلفان اقتصادی در بازار گفت: ۴۳۹ واحد صنفی در ۲۰ روز مهرماه مورد بررسی قرار گرفت که ۱۱۳ واحد متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: علاوه بر گشت‌های مشترک به ۳۲۵ گزارش تلفنی مردمی، ۳۴ مورد حضور مستقیم مردم و ۴۹ ناظر افتخاری بررسی شد.

حسینی محمدی خاطرنشان کرد: مجموع تخلفات واحدهای صنفی یاد شده ۱٫۳ میلیارد ریال است که در اداره کل تعزیرات حکومتی پرونده‌های آنها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسان به طور مستمر بر قیمت و عرضه کالا نظارت می‌کنند اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده قیمت بسیاری از کالاها در هفته گذشته از ثبات نسبی نسبت به هفته ما قبل آن برخوردار بوده است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false