×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوبه هیئت دولت در استان بوشهر اجرایی می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهربا بیان اینکه مقابله با کالای قاچاق در استان از سوی دستگاه‌های ذیریط قابل تحسین و تقدیر است اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت ساحل نشینان از طریق دریا محقق می‌شود افزود: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این راستا فراهم شود و توسعه یابد.

استاندار بوشهر از تصویب نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیئت دولت خبر داد و بیان کرد: برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیئت دولت تصویب شده که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود.

گراوند با تاکید بر این نکته که شناورهای تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان نقش مهمی نیز در صادرات کالا دارند گفت: نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر بر اساس مصوبه هیئت دولت تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

وی، تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی استان بوشهر مکلف است تا اوائل هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیئت دولت برای اجراء در استان پیگیری و اجرایی کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران و تریلی‌های استان بیان کرد: باید از ظرفیت‌های استان بوشهر در واردات لاستیک مورد نیاز ماشین‌های سنگین استفاده شود که در این راستا کارگروهی تشکیل و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false