×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تدریس رشته‌های مؤثر در اشتغال‌‌زایی در دانشگاه آزاد

به گزارش چغادک نیوز:  علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در فرودگاه این شهر با اشاره به اینکه در سفر به بوشهر با مسئولان، نماینده ولی‌فقیه در استان، استادان دانشگاه و نخبگان نشست برگزار می‌‌کند اظهار داشت: در این سفر رئیس دانشگاه آزاد بوشهر تودیع و رئیس جدید معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحولاتی در دانشگاه آزاد بوشهر با مدیریت جدید آن ایجاد می‌شود، گفت: امید می‌رود با انتصاب مدیر جدید دانشگاه آزاد بوشهر گام‌های بلندی برای ارتقای کیفیت در این دانشگاه برداشته شود و در این راستا کمک‌های لازم برای پیشرفت این مرکز آموزش عالی در حوزه علم و فناوری ارائه شود.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد از تدریس رشته‌های اشتغال‌زایی در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال رشته‌های دانشگاه آزاد در این راستا تدوین و تدریس می‌شود که رشته‌های مؤثر در ایجاد اشتغال بر اساس ظرفیت مناطق مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

ولایتی با بیان اینکه جذب نخبگان در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حوزه‌های مختلف اقتصاد دانش‌بنیان بر اساس ارکان اقتصاد مقاومتی رشته‌های مورد نظر را تدوین کرده که امید می‌رود این مرکز آموزش عالی الگویی مهم برای سایر دانشگاه‌ها در جهان اسلام باشد.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false