×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حضور سالاری در رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس بوشهر+تصاویر

استانداربوشهرگفت: بسیج نماد مقاومت وعزت ایران اسلامی است که کارنامه درخشانش باعث شده تا هیچ دشمنی اجازه تعرض به خاک میهن را به خود ندهد

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از  "بوشهرنیوز" مصطفی سالاری در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس بوشهر، افزود:این رزمایش افزون بر فراهم کردن فضای نظامی برای حفظ آمادگی نیروها زمینه رشد فرهنگی بسیجیان را نیز بوجود می آورد.

وی یادآورشد: برگزاری رزمایش ها و همایش ها زمینه مناسبی برای حفظ آمادگی نیروهای بسیجی در مقابله با تهدیدات دشمنان است.

استاندار بوشهراضافه کرد: برگزاری رزمایش های الی بیت المقدس بیانگر اقتدار و حضور همیشگی بسیجیان در صحنه است.

وی با قدردانی از فرماندهان و دست اندرکاران برگزاری این رزمایش ادامه داد: بسیجیان استان بوشهر همانطور که در دوران دفاع مقدس حضور موثری داشتند در شرایط کنونی نیز در حراست از مرزهای آبی این خطه از میهن آماده جانثاری هستند.

رییس شورای تامین استان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در این استان ، گفت: حضور پنج هزار نفر از بسیجیان این استان در قالب ۲۰ گردان و انجام رزم های نوین در رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس بخشی از توان رزمی و بازدارندگی مدافعان نظام را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: رزمایش الی بیت المقدس که با رمز محمد رسول الله به مدت دو روز در شش نقطه از استان بوشهر برگزار شده ،براساس تهدید های هر منطقه طراحی شده اند.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false