×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گل‌محمدی: پیام چغادک برای کسب نتیجه به اصفهان آمده

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم پیام اگر ناامید بود به اصفهان نمی‌آمد و ما حق نداریم این تیم را دست کم بگیریم و باید با شوت‌های از راه دور مانع از دفاع گسترده آن‌ها شویم.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از «خلیج فارس»؛ یحیی گل‌محمدی عصر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیام چغادک بوشهر اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و تیم‌های بزرگ اگر حریفان کوچک خود را دست کم بگیریند به دردسر می‌‌افتند و با مشکل روبه رو می‌شوند از همین رو من از همه بازیکنان تیم خواسته‌ام که این بازی را یک بازی قوی قلمداد کنند و تمام قدرت خود را نشان دهند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ما با انگیزه هستند و پس از تمریناتی که انجام داده‌‌اند تلاش می‌کنند برابر پیام چغادک خوب ظاهر شوند، خوشبختانه برای این دیدار محروم با مصدوم هم نداریم؛ تیم ما فردا با تیم اصلی وارد میدان می‌شود و به همین دلیل ما حق نداریم که چون تیم پیام ناشناخته است آن را دست کم بگیریم و باید برای پیروزی بجنگیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: جام حذفی یک فرصت خوب برای راه‌‌‌‌‌یابی به جام باشگاه‌‌‌‌های آسیا است و ما با یک راه میان بر می‌توانیم به جام باشگاه‌های آسیا صعود کنیم؛ تیم‌های مختلف که نتیجه نگرفته‌ند می‌توانند از این طریق به آسیا صعود کنند و شرایط قبلی خود را جبران کنند.

وی افزود: تیم ما تمرینات خوبی داشته و در این چند هفته تعطیلی روی آمادگی جسمانی و بدنسازی کار کرده است؛ امیدواریم مشکلات دفعات گذشته را نداشته باشیم و با توجه به شرایط لیگ که تعطیلی بوده بروند نتیجه گیری ما تغیری نکند و شیوه بازی ما ادامه داشته باشد؛ تیم ما بازی‌هایی را که می‌خواست نداشت اما شرایط تمریناتی ما بد نبود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: تیم پیام اگر ناامید بود به اصفهان نمی‌آمد و ما حق نداریم این تیم را دست کم بگیریم و باید با شوت‌های از راه دور مانع از دفاع گسترده آن‌ها شویم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false