×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام تشکر از مردم چغادک جهت استقبال گسترده از دو شهید گمنام

حوزه مقاومت بسیج رمضان ، حوزه مقاومت بسیج خواهران مطهره و مسئول یادمان شهدای گمنام شهر چغادک با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از حضور حداکثری مردم در استقبال ، تشییع و تدفین از دو شهید گمنام شهر چغادک تشکر نمود

به گزارش "چغادک نیوز"، متن پیام بدین شرح می باشد

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

حماسه چهارم مهرماه ، با حضور پرشور و شعور مردم شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه شهر چغادک ؛ حقیقتا برگ زرینی دیگر بر سینه سترگ این شهر بوده و برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد .

مردم شریف شهر چغادک ؛ فرزندان بسیجی شما در حوزه مقاومت بسیج رمضان و حوزه مقاومت بسیج مطهره به پاس حضور سبزتان در مراسم تشییع و خاکسپاری دو تن از آلاله های دشت شهادت ، قدردان حضور همراه با بصیرت شمایند .

دو شهید بزرگواری که یکی از آنها ۱۸ ساله و دیگری ۲۳ ساله می باشد ، در بدو حضور خود در شهر شما ؛ در روزهای دوم مهرماه و سوم مهرماه سفیران عزت و شرف شما در روستاهای (( گورک خورشیدی – عالی چنگی – دویره – منطقه خاییز تنگستان – تل سیاه – چاهکوتاه – آبطویل – دبیرستان طوبی – مدرسه نمونه دخترانه حدیث و دبیرستان پسرانه شهید مطهری بوشهر )) که بر دوش بسیجیان بی ادعایی از جنس گمنامی و سربازان مخلص آقا صاحب الزمان (عج) انتقال داده می شدند که به عشق این سفیران کربلایی مشتاقانه  پای در میدان اخلاص و کار و تلاش گذاشته بودند و این جز با عنایت غیبی به بهترین نحو برقرار نمی گردید .

مردم ولایتمدار چغادک ؛ در طی این سه روز خادمان شهداء که مستقیما درگیر برنامه ریزی و اجرای برنامه ها بودند با تحمل سختی های بسیار و طی مسافت های طولانی در این سه روز که شاید جمعا خوابشان در حد ۱۰ ساعت بود و دو تن از آنها از فرط خستگی جسمی راهی اورژانس شدند ، اعلام می دارند که همواره استوار و ثابت قدم تا حد جان در پای دفاع از آرمان های امام شهداء و شهدای عزیز خواهند ایستاد و ذره ای در دفاع از اسلام و نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد .
در این چند روز و روزهای آینده پدران شما ، پدران این دو شهید ؛ مادران شما ، مادران این دو شهید ؛ خواهران شما ، خواهران این دو شهید و برادرانتان ، برادران این دو شهید گمنام بوده اند .

امت حزب الله و همیشه قهرمان چغادک ؛ در پایان نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به حضور بسیار پر شور و مثال زدنی تان در این مراسم حماسی را ارج می نهیم و از خداوند متعال برایتان سلامت و رستگاری آرزومندیم .

والسلام من الله التوفیق

حوزه مقاومت بسیج رمضان

حوزه مقاومت بسیج مطهره

حجت الاسلام سید مجید موسوی مسئول ستاد یادمان شهدای گمنام شهر چغادک

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false