×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هیئت عزاداران انصار الحسین (ع) در شهر چغادک تاسیس شد

به تازگی هیئت عزاداری انصار الحسین (ع) با مسئولیت برادر یونس زارعی در عرصه فرهنگی شهر چغادک شروع بکار کرد

http://8pic.ir/images/85365653044430053003.jpgبه گزارش "چغادک نیوز"،مسئول هیئت انصار الحسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص راه اندازی این هیئت و اهداف آن گفت : باحمد وسپاس به درگاه خداوند سبحان که به ماتوفیق داد تا در انجام تکلیف الهی دست در دست هم داده و در عرصه ی فرهنگی حضوری فعال داشته باشیم . هیئت عزاداران انصار الحسین (ع) با اهداف ذیل توسط عاشقان و دلسوختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در شهر چغادک تشکیل شد.

 

۱-معرفی اسلام ناب محمدی (ص)وسیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)

۲-جذب،هدایت وآشنانمودن نسل جوان با فرهنگ قرآن وعترت

۳-مبرا نمودن سیمای شکوهمند فرهنگ عاشورا ازهرگونه تحریف،بدعت،خرافات

۴-برگزاری هرچه باشکوه تر جلسات عزاداری و…

 

۵- برقراری وحدت و حفظ انسجام در بین هیات های مذهبی و عموم دوستداران اهل بیت(ع)

یونس زارعی افزود : این هیئت توسط پنج تن از عزیزان بعنوان هیات امنا و پانزده نفر بعنوان ارکان هیئت اداره می شود. واین هیات اختصاص به گروه یا حزب خاصی ندارد درآینده بیشتر با جزییات این هیات جدید تاسیس آشنا می شوید .

وی ادامه داد : امیداست با عنایت الهی ومشارکت یکدیگر، توفیق داشته باشیم درمسیر ارتقای سطح فرهنگ وارزشهای والای اسلامی به منظور جلب رضایت امام عصر(عج) ونیز منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام موثری برداریم.

زارعی بیان داشت : اکثر برنامه های این هیئت در سطح شهر و با همکاری کلیه قشرها و گرو ههای مذهبی و عموم مردم ولایتمدار این شهردر راستای برقراری وحدت بین هیئت ها و استفاده و جذب جوانان و دوستداران اهل بیت می باشد

وی درپایان خطاب به همشهریان خود گفت : از انتقادهایتان برای اصلاح کارمان استفاده می کنیم و باتشویق هایتان برای ادامه راه مصمم تر می شویم ودست یاری تان را می فشاریم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false