×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افراد از تخریب و بدگفتن نسبت به یکدیگر اجتناب کنند

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید در صحبت های خود دقت کنند تا در فضای رقابت‌های انتخاباتی نشاط و تحرک و گفت‌وگوهای گرم وداغ وجود داشته باشد…

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه چغادک ، خطیب جمعه شهر چغادک  با اشاره به انتخابات به عنوان مهم‌ترین مساله روز کشور اظهار داشت: همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، چه کاندیدای‌شان برنده انتخابات باشد چه بازنده، مردم پیروز انتخابات خواهند بود و آن کسی که بازنده میدان است دشمن می‌باشد.

حجت الاسلام سید مجید موسوی در ادامه افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید در صحبت های خود دقت کنند تا در فضای رقابت‌های انتخاباتی نشاط و تحرک و گفت‌وگوهای گرم وداغ وجود داشته باشد، و افراد از تخریب و بدگفتن نسبت به یکدیگر اجتناب کنند و انتظار می رود در این مقطع فضای صداقت راستی و درستی را در کشور شاهد باشیم.

وی در ادامه در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی نیز گفت: انتخابات شوراها بسیار مهم است ، شوراها مانند دولتی برخواسته از مردم هستند که کابینه آن نیز با رای مستقیم مردم (به عنوان اعضای شورا) انتخاب می‌شوند. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای مردم آشکار شود تا بدانند چه کسانی را بر این کرسی‌ها می‌نشانند.

وی در پایان افزودند : مردم چغادک همانند دیگر شهرها و روستاهای کشور  یکبار دیگر حماسه ای باشکوه را در انتخابات پیش رو خلق خواهند کرد و پاسخی کوبنده به استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل خواهند داد.

 

 

 

 

 

عکاس : جواد محمدی

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false