×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشکل مشترکین تلفن ثابت شهرچغادک راچه کسی پاسخگوست؟

اگرچغادک شهراست پس خدمات شهری کو اگرروستاست پس چرا می گویند شهرچغادک براستی مشکل ازکجاست؟و ضعف مخابرات مردم این شهر را ازتکنولولوژی روز دنیا و استفاده از اینترنت محروم ساخته است.

 
 
 

به گزارش "چغادک نیوز"، مشترین چغادک حتی برای دریافت یک خط تلفن ثابت هم درفقربه سرمی برند چه برسد به خدمات دیگرمخابرات که برای مردم عرضه می شود.

مشترکین شهر چغادک برای دریافت یک خط تلفن ثابت درگام اول با مراجعه به دفترخدمات ارتباطی فرم امکان سنجی را تحویل می گیرند ودرآخرمخابرات جوابی قاطع ونا امید کنند به آنها می دهد که امکانات فنی دراین مکان نداریم وسالهاست که مردم به اصطلاح شهرچغادک با این مشکل روبروهستند وبا فراوانی خدمات تلفن همراه ، عموم شهروندان ازخط تلفن همراه استفاده می نمایند واکثردرخواست های این مردم به جهت استفاده ازاینترنت می باشد که با خط تلفن ثابت دراین شهرمیسرمی باشد ونه با خط همراهی همچون رایتل؟ وضعف مخابرات مردم این شهر را ازتکنولولوژی و استفاده از اینترنت محروم ساخته است.

با وجود اینکه سالهاست چغادک شهرشده ولی مخابرات هیچ گونه خدمات شهری برای چغادک درنظرنگرفته است که نمونه بارز آن عدم واگذاری خطوط تلفن ثابت و واگذاری خطوط  جی اس ام  روستایی به جای این خطوط بعد از سالها به مردم است.

عدم فعال سازی ۱۱۷ خرابی تلفن (مردم برای اعلام خرابی باید حضوری به سراهی چغادک ودفتراین اداره مراجعه کنند)

عدم فعال سازی بروز پرداخت غیرحضوری تلفن ۲۰۲۰(مردم باید قبض ماههای قبل را بگیرند ونه قبض بروز، درصورتی که درشهرستانها وشهرهای دیگراستان این طورنیست)

عدم فعال سازی خط ۱۳۷ اطلاع رسانی شهرداری(مردم جهت پیگیری و انعکاس مشکلات شهرو شکایات در شهر بیشتر باید به صورت حضوری به شهرداری مراجعه نمایند)

عدم فعال سازی خطوط ۱۱۶حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی ۱۲۸ مبارزه با مواد مخدر ۱۳۴ سازمان هواشناسی ۱۳۶ سازمان بازرسی ۱۳۷ اطلاع رسانی شهرداری ۱۴۴ ندای قرآن ۱۴۷ هلال احمر۱۴۸ سازمان بهزیستی ۱۶۲ روابط عمومی وغیره…..

باید گفت اگرچغادک شهراست پس خدمات شهری کو اگرروستاست پس چرا می گویند شهرچغادک؟ براستی مشکل ازکجاست.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false