×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرگ مشکوک کارگر شهرداری در قبرستان چغادک

یک پیرمرد در قبرستان چغادک براثر وارد شدن ضربه به سر ایشان فوت شده است .و پلیس صبح امروز آن را در اتاق نگهبانی بهشت شهداء چغادک کشف نمود

به گزارش "چغادک نیوز"، فرمانده انتظامی شهرستان بو شهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر گفت : طی تماس تلفنی که امروز صبح به ۱۱۰ شد ، مامورین ما به همراه بازپرس و پلیس آگاهی در محل حادثه که اتاق نگهبانی بهشت شهداء شهر چغادک بوده است حاضر شدند و پس از بررسی صحنه جسد را به پزشکی قانونی منتقل نمودند.

 

سرهنگ فرج شجاعی افزود : این پیرمرد کارگر شهرداری و نگهبان قبرستان بوده است و از ناحیه سر دچار شکستگی بوسیله اصابت یک شی می باشد که احتمالا" علت مرگ بوده است.

 

وی ادامه داد : چیزی از وسایل متوفی هم به سرقت نرفته است و مامورین پرتلاش ما در حال بررسی دقیق تر این موضوع هستند و سر نخ هایی هم از این مرگ مشکوک پیدا نموده اند.

 

وی خاطر نشان کرد : ان شاءالله با پایان بررسی ها و تحقیقات پرسنل ما ، در آینده ای نزدیک علت این مرگ مشکوک و یا دستگیری مسببین آن را به مردم اعلام خواهیم نمود.

 

لازم به ذکر است : این پیر مرد  اسماعیل جاشویی نام داشته است و نزدیک به چند سال مسولیت حراست و نگهبانی بهشت شهداء چغادک را بر عهده داشته است ./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false