×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشتی گیران چغادک نیازمندحمایت مسئولین

باشگاه کشتی شهیدرضانیا باتوجه به افتخارآفرینی کشتی گیران آن دراستان وبه دلیل عدم پشتوانه مالی ومعنوی با مشکل فراوان روبه شده است ودرصورت عدم حمایت مسئولین چغادک تعطیل می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، باشگاه کشتی شهید رضانیا شهرچغادک که حدودا" 6ماه است افتتاح شده است و درحال حاضر۶۰نفرکشتی گیردر رده سنی نونهالان، نوجوانان را داردکه دراین مدت بسیارکم ۲۰ مدال طلا نقره و برنز را درمسابقات استان بوشهرکسب نموده اند که یکی از این کشتی گیران هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

 

باشگاه کشتی شهید رضانیا علاوه بر ورزش جمعی اقدام به طرحی نو نموده است و آنها را علاوه بر ورزش جسمی ، ورزش روحی نیز داده است که زیرنظراستاد یونس احمدی درکل برنامه های فرهنگی شهر ازجمله تعزیه نونهالان ، مسابقات قرآنی ، مراسمات زنجیرزنی و عزاداریها و جلسات هفتگی یکشنبه شب ها در تکیه آل یاسین شرکت فعال دارند و با استعانت ازخداوند متعال و انگیزه و روحیه معنوی بوجودآمده درآنها ماشاهد افتخارآفرینی آنها درمسابقات کشتی استان بوده ایم و درتحصیل هم نمونه می باشند و درهمین ورزش و جلسات هم به آنها گفته می شود که افرادی حق شرکت درمسابقات را دارند که در درس وتحصیل هم موفق باشند.

با این تفاسیر و پیشرفت زیاد این کشتی گیران و زحمات شبانه روزی مربیان آنها دراین باشگاه که هدف خود را جذب جوانان به ورزش و جلوگیری ازانحطاط جوانان  قرارداده اند یک سری مشکلات وجود دارد که ادامه کار رابرای این مربیان با مشکل روبرو ساخته است و مربیان این باشگاه به خبرنگارما اعلام نموده اند اگرتا خرداد ماه بخشی ازمشکلات حل نشود مجبوریم باشگاه راتعطیل نمائیم.

 

ازهمین رو انتظارمی رود مسئولین شهرچغادک نسبت به ورزش وافتخارآفرینی این کشتی گیران که به نام شهرچغادک است و برای چغادک افتخارمی آفرینند اهمیت ویژه ای دهند.

بخشی ازمشکلات این عزیزان بدین شرح می باشد.

۱-عدم وجود جای کافی برای تمرین (استاندارد آن ۲۰۰ مترمربع است که الان در۸۰ مترتمرین می کنند). با وجود توانمندی مربیان باشگاه جهت گرفتن تجهیزات وامکانات ولی یک مکان مناسب ندارند.

۲-عدم پشتوانه مالی ومعنوی مناسب ازاین کشتی گیران جهت شرکت درمسابقات استان و کشور.

پیشنهاد می شود: شهردارچغادک زمین روبروی شهرداری را که جهت پارکینک اختصاص یافته است را به آنها بدهد. واین تیم کشتی زیرنظرشهرداری چغادک و یا بسیج قرارگیرد تا حداقل هزینه های شرکت در مسابقات استانی آنها تامین شود. و مسئولین بخشی ازبودجه فرهنگی خود را جهت کمک به این افتخارآفرینان اختصاص دهند.ورایزنی های خودراجهت احداث خانه کشتی دراین شهرآغازنمایند.

لازم به ذکراست: آقای محمدفقیه به مسابقات تیم ملی دعوت شده بود ولی به دلیل عدم پشتوانه مالی موفق به شرکت درتیم ملی نشد./انتهای پیام

 

http://8pic.ir/images/fao3vfa5givz327twgry.jpg

 

http://8pic.ir/images/e4byfce9xwi9pbr5fq3q.jpg

 

http://8pic.ir/images/7c5yzwwkhwoeui6jt03.jpg

 

 

http://8pic.ir/images/23822716449473141355.jpg

 

http://8pic.ir/images/21254514553013627916.jpg

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false