اصولگرای اصلاح طلب هستم/ با مرز بندی کاندیدای دیری، جمی و.. مخالف می باشم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اصولگرای اصلاح طلب هستم/ با مرز بندی کاندیدای دیری، جمی و.. مخالف می باشم

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که ضیاء کرمی اهل روستای گشی از توابع بخش آبدان شهرستان دیر، دارای مدرک تحصیلی ارشد حقوق خصوصی و فرزند علی کرمی رئیس مجمع اصلاح طلبان حوزه جنوب استان قصد دارد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدا شود.

بر همین اساس ضیاء کرمی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: هم اکنون در حال بررسی انتخابات می باشم و هنوز به جمع بندی لازم دست نیافته ام و در این راستا در حال مشورت و رایزنی با بزرگان منطقه می باشم.

وی با بیان اینکه با اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و در چارچوب همین نظام معتقد به یک سری اصلاحات می باشم، عنوان کرد: بنده اصولگرای اصلاح طلب می باشم و در صورت ورود با این برند پای به عرصه انتخابات خواهم گذاشت و بیشتر هدفم خدمت به مردم می باشد و اصولگرا و اصلاح طلب معنی و مفهومی پیدا نمی کند چراکه تفکر و اندیشه در این دوره از انتخابت مجلس جایگاه هی ندارد.

کرمی در جواب اینکه اگر پدرم علی کرمی رئیس مجلس اصلاح طلبان به انتخابات ورود نماید من پای به عرصه نخواهم گذاشت، عنوان کرد: حضور و یا کناره گیری من به نفع یک کاندیدا بستگی به زمان و شرایط انتخابات دارد و آن را موکول به آینده می نمایم.

وی درپاسخ به اینکه در شهرستان دیر چندین کاندیدا وجود دارد و آیا معتقد به اجماع بر سر یک نفر جهت ورود یک دیری به بهارستان می باشید، عنوان کرد: من با تفکیک حوزه انتخابیه موافق نیستم و به این شکل که کاندیداهای دیری، کنگانی، جمی و عسلویه رامرز بندی کنیم مخالف می باشم و معتقدم که اگر یک کاندیدای دیری توانمند پیدا شود و بر روی وی اجماع شود عین ثواب می باشد و از وی حمایت خواهم کرد.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false