×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۱۰ مبلغ و مبلغه به جشن‌های عید مبعث استان بوشهر اعزام می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث از اعزام ۳۱۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان خبر داد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به حدیث «انما بعثتُ للرحمه» از پیامبر اسلام (ص) افزود: فلسفه وجودی و اساس بعثت نبی مکرم اسلام (ص) رحمت، مودت و محبت برای اهل عالم است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ مبلغ و ۱۵۰ مبلغه در مجالس و محافل جشن‌های عید مبعث پیامبر اسلام (ص) حضور می‌یابند، این اقدام را گامی با رویکرد تبیین و تشریح ابعاد و زوایای مختلف مباحث مربوط به عید مبعث در محافل جشن و سرور این مناسبت مهم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا با اشاره به نقش مهم مبلغین در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی و کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: مبلغین اعزامی ضمن پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات جوانان در اقامه نماز جماعت و سخنرانی در مورد مسائل دینی و انقلابی اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان و آغاز رسالت حضرت محمد مصطفی (ص) این اداره‌کل، برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند که اعزام بیش از ۳۱۰ مبلغ ومبلغه به سراسر استان با رویکرد پرداختن به مباحث مربوط به عید مبعث از اهم این برنامه‌ها است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false