×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین وضعیت شرایط کرونایی استان بوشهر| اجرای طرح شهید سلیمانی ابتلا به کرونا کاهش داد+جدول

به گزارش چغادک نیوز، در عرصه مقابله با بیماری کرونا طرح‌های مهمی در مقابله با این ویروس اجرا شده که همکاری جبهه مدافع سلامت و مشارکت مردم در عرصه رعایت پروتکل بهداشتی ستودنی است.

اکنون از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۹ شهرستان در وضعیت آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد«تنگستان» قرار دارد.

گزارش‌ها حاکی است از مجموع ۱۸ هزار مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر ۱۱ هزار ۷۷۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و شش‌هزار و ۳۷۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۹۹ درصد آنها با حال خوب ترخیص شده‌اند.

بر پایه این گزارش اکنون از حدود ۶۰ نفر بیمار بستری در بیمارستان‌های استان، ۱۰ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، استان بوشهر در زمینه  بستری  و فوتی کرونایی جزء ۳ استان آخر در جدول قرار دارد و این بیانگر شرایط مناسب استان در عرصه بیماری کرونا است.

براساس آمارها ۳۵٫۱ درصد از موارد مثبت کرونا در استان بوشهر خدمات بیمارستانی دریافت کرده و از هر یک‌صد هزار نفر جمعیت ۱٫۸۲ درصد بستری شده‌اند.

طرح شهید سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا و  سبب کنترل بیماری و فوتی‌ها شده است.

در حال حاضر از ۵۰۰ تخت بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی در استان بوشهر کمتر از ۱۲ درصد آن اشغال است که نشان از روند روبه بهبودی وضعیت و شرایط کرونا در استان بوشهر است.

منبع: تسنیم/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false