- 15 مرداد 1397
- اخبار استان
- کد خبر 51472
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: ابوالقاسم محمدزاده در نشست بررسی نظارت و بررسی وضعیت بازار در شهرهای استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گرانفروشان اظهار داشت: برای بررسی وضعیت قیمتها در بازار استان بوشهر گشتهای مشترک بازرسی و نظارت راهاندازی شده و در تمام اوقات قیمتها را بررسی و متخلفان شناسایی و معرفی میشوند.
وی از ایجاد گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار خبرداد و افزود: برای کنترل قیمت کالاها و اجناس و برخورد قاطع با متخلفان گشتهای مشترک بازرسی و نظارت بر بازار ایجاد شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز تقویت سامانه جامع رسیدگی به شکایات از سازمانهای صنفی استان بوشهر بهمنظور دریافت شکایات مرتبط با تشکلهای صنفی خبرداد و بیان کرد: در راستای بهبود فرآیند خدمت رسانی مطلوب به اصناف و بازاریان و عموم شهروندان سامانه جامع رسیدگی به شکایات سازمانهای صنفی ایجاد شده است.
محمدزاده افزود: این سامانه با هدف تسریع در رسیدگی به شکایات، امکان شفافیت، کنترل و انضباط اداری، صرفه جویی در هزینههای شاکی و متشاکی و تحقق دیگر اهداف دولت الکترونیکی، ارتقاء حقوق شهروندی و اخذ گزارشهای تحلیلی و تحقیقی از طریق بررسی شکایات به تفکیک هر شهرستان تقویت شده است.
وی عنوان کرد: برای تحقق اهداف یاد شده، رسیدگی به شکایات واصله در سامانه بر اساس قانون نظام صنفی از سوی مراجع صنفی ذیصلاح در استان مورد تاکید بوده و به صورت دقیق به شکایات واصله رسیدگی میشود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه تمامی فرایند رسیدگی از ابتدا تا انتها به صورت کارشناسی، دقیق و مستمر از سوی دبیرخانه هیئت عالی نظارت رصد میشود گفت: در این زمینه ملاک و معیار سنجش عملکرد سازمانهای صنفی استان در تمام سطوح، بر اساس سامانه مزبور بوده و روند رسیدگی به شکایات به عنوان یکی از شاخصهای مهم ارزیابی تلقی میشود.
محمدزاده تاکید کرد: همه شاکیان بدون حضور فیزیکی در مواقع ضروری میتوانند شکایت خود را در طول شبانهروز در این سامانه ثبت و با درج مشخصات، از طریق شماره یا کد رهگیری مراحل رسیدگی به شکایت مطروحه خود را پیگیری کنند.
انتهای پیام
false
true
false
true