- 28 آبان 1397
- اخبار استان
- کد خبر 55241
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: ابوذر دهدار در جلسه شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساختهای شهر بوشهر اظهار داشت: تکمیل پروژههای عمران شهری به عنوان یکی از مطالبات مردم در اولویت برنامههای شهری قرار دارد.
وی با اشاره به افزایش خدمات شهری افزود: خدمات شهری در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان مورد تاکید است که در این راستا هنگام بارش باران و آبگرفتگی معابر باید در حل مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نشود.
رئیس شورای شهر بوشهر پاسخگویی به مطالبات مردم را یکی از ضروریات دانست و گفت:پاسخگویی، همواره به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر به حساب میآمده است .
دهدار، برگزاری جلسات علنی شورای شهر بوشهر در روزهای یکشنبه با حضور شهردار و معاونان و بررسی مسائل و مشکلات شهروندان را یکی از برنامههای شورای شهر دانست و تاکید کرد: بررسی مشکلات شهری و موارد مطرح شده توسط شورایاران محلات هر هفته موردتوجه است که در این زمینه حضور اعضای شورای شهر در مساجد و محلات مختلف شهربه ویژه محلات جنوبی ، گواه خوبی برای ارتباط موثر و نزدیک این افراد با بدنه شهر است.
رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به راهاندازی سامانه پاسخگویی به خواستههای شهروندان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در شورای شهر بوشهر فعال شد و شهروندان بوشهری در هر ساعت شبانه روز میتواند مطالبات خود را مطرح کنند.
وی از ارتباط با مردم در روزهای سهشنبه در ارتباط مستقیم با مردم خبرداد و بیان کرد: در گامی دیگر برای ارتباطگیری با شهروندان قرار است اعضای شورای شهر سه شنبههای هر هفته در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری حضور پیدا کنند و پاسخگوی تماس و پیگیریهای مردمی در خصوص مشکلات و معضلات شهر باشند.
رئیس شورای بوشهر تصریح کرد: با اعلام زمان حضور اعضای شورا شهروندان بوشهری میتوانند سه شنبه ها از ساعت ۱۰تا ۱۲ با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند و بعد از ارتباط گیری با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری، با یکی از نمایندگان خود صحبت و مشکلات و خواستهها را مطرح کنند .
انتهای پیام
منبع: تسنیم
false
true
false
true