- 22 مهر 1404
- اخبار استان
- کد خبر 136371
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز-فرخ قاسمیان:جهانشیر در نشست رسانه ای دوشنبه های پاسخگویی مدیران که در سالن خبرگزاری ایرنا در روز جهانی پست برگزار شد درجواب سوال خبرنگار چغادک نیوز مبنی بر ضعف عملکرد پست در ارسال به موقع مرسوله ها در اکثر نقاط بوشهر که باعث خسارت، گلایه مندی و نارضایتی مردم شده است، اظهار داشت: معمولاً به علت نقص در آدرس (پلاک، نام معبر یا کدپستی) یا عدم حضور گیرنده در محل بوده و ربطی به عملکرد پست ندارد.
مدیرکل اداره پست استان بوشهر همچنین از پیشرفت گسترده در هوشمندسازی خدمات پستی و استانداردسازی نشانیها در استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد مرسولات در بوشهر بهصورت موفق توزیع میشوند و مشکلات موجود در این حوزه، بیشتر به نقص یا اشتباه در آدرس مربوطه است.
بارگاهی محدودیت ظرفیت مراجعه ثبت مرسوله پستی به دفاتر پیشخوان دولت را ارسال بیش از حد مجاز کالاهای قاچاق اعلام نمود که با تحقیقات میدانی که از قبل از دفاتر پیشخوان کل استان صورت گرفته اکثرا این گفته رد شد و مورد انتقاد قرار گرفته که چرا همین کالاها در اداره پست با تعداد بالا پذیرش می شود فقط برای دفاتر پیشخوان محدودیت دارد.
وی در ادامه برنامه آینده پست در نیمه دوم سال را ادامه مسیر تحول دیجیتال و ارتقای کیفیت خدمات عنوان کرد و گفت: هدف ما کاهش زمان توزیع و افزایش دقت و رضایت کاربران است که با بهرهگیری از فناوریهای جدید، ارتباط بین مردم و شبکه پستی سریعتر و قابل پیگیریتر از قبل خواهد شد.
وی از هوشمندسازی خدمات پستی خبر داد و افزود: طرح مهم و ملی “جی نف” (استانداردسازی نشانیها) یکی از اولویتهای اصلی پست بوشهر است و سه محور اصلی دارد که شامل هویتبخشی به افراد از طریق کد ملی، هویتبخشی به مکانها بهوسیله کدپستی، و شناسایی و ساماندهی کسبوکارهای اینترنتی مبتنی بر وب است.
بارگاهی از اتصال خدمات پستی به سکوهای محلی خبر داد و افزود: برای مثال در نرم افزار“بله” همه مراحل ارسال تا تحویل مرسوله برای مشتری اطلاعرسانی میشود /انتهای پیام
false
true
false
true




















































