×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ نمایشگاه کتاب تا پایان سال در بوشهر راه‌اندازی می‌شود‌

رئیس ا‌مور فرهنگی ارشاد استان بوشهر گفت: برای تحقق نهضت مطالعه کتاب‌های غیر درسی در استان بوشهر، امسال نمایشگاه‌های متعددی برگزار شده که تا پایان سال ۱۰ نمایشگاه دیگر برپا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، فریماه بوشهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از نمایشگاه بزرگ کتاب استانی بوشهر شد، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب بوشهر که تا ۹ دی برپا بود روزانه بین ۳ تا ۴ هزار نفر از آن دیدن و کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر بیش از ۳۵۰ ناشر شرکت کرده بودند، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰۰ هزار جلد کتاب در ۳۵ هزار عنوان در ۱۶۰ غرفه عرضه شد.

رئیس اداره امور فرهنگی فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر ۳۰ درصد تخفیف به خریداران ارائه می‌شد، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۳ میلیارد ریال بن کارت از طریق بانک عامل در سه روز نخست برپایی نمایشگاه به فروش رسید.

بوشهری، نقد و رونمایی کتاب، قصه گویی و برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب بوشهر اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی نسبت به تجهیز کتابخانه‌های ادارات خود اقدام کردند و تحول مهمی در حوزه کتاب در استان ایجاد شد.

وی از برپایی ۱۰ نمایشگاه دیگر در استان بوشهر خبرداد و گفت: برای تحقق نهضت مطالعه کتاب‌های غیر درسی در استان بوشهرتا پایان سال ۱۰ نمایشگاه دیگر برپا می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false