×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یک تن و چهارصد و شصت کیلوگرم تریاک در دشتی کشف شد

به گزارش چغادک نیوز: سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در خورموج فضای استان بوشهر را برای سوداگران مرگ ناامن دانست و اظهار داشت:فعالیت قاچاقچیان در شبانه‌روز مورد رصد پلیس قرار دارد و در کوتاه‌ترین زمان  دستگیر و در اختیار قانون قرار می‌گیرند.

وی، استان بوشهر را محل بارانداز مواد مخدر ندانست و با اشاره به اینکه این استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد خاطر نشان کرد:مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار داردو هیچ نقطه‌ای در استان برای فعالیت متخلفان امن نیست.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از ۱٫۴ تن مواد مخدر در دشتی خبرداد و تصریح کرد: موفقیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر با مشارکت همگانی مردم محقق شده است به‌گونه‌ای که با  مشارکت مردم، یک محموله بزرگ به وزن یک‌هزار ۴۶۰ کیلوگرم تریاک در یکی از روستاهای دشتی کشف شد.

سردار واعظی با اشاره به کشف این میزان محموله در یکی از روستاهای دشتی گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز پلیس دشتی، مبنی بر توفف یک خودرو مشکوک در یکی از روستاهای شهرستان دشتی گشت پلیس به این محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ در حین انتقال مواد با دیدن گشت پلیس، محموله مواد مخدر را در یک روستا رها کرده  بودند تصریح کرد: با انتقال خودرو مشکوک به مرکز پلیس و بررسی دقیق آن حدود یک‌هزار ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آن کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل این محموله مواد مخدر ادامه دارد افزود:  با کشف این محموله از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷٫۳  تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false