×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح مشکلات ایران ایر در جلسه هما با رئیس سازمان برنامه

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با بیان ضرورت توجه دولت به هواپیمایی ملی کشور بر مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

کاپیتان برخور با تشریح آخرین وضعیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به مشکلات ناشی از فشار نقدینگی، عدم امکان تامین مناسب قطعات موردنیاز، هزینه‌های سنگین ناشی از بدهی‌های انباشته سنوات کارکنان و نارضایتی به حق بازنشستگان هما از معاون رئیس‌جمهور تقاضای نگاه ویژه به این موضوعات کرد.

در ادامه این جلسه، افقهی، رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی هما با تشریح آخرین وضعیت موجود، درخواست‌های فوری شرکت را برای حل مشکلات را برشمرد و با تاکید بر ضرورت جبران دولت در قبال مصوبات متعدد پروازهای تکلیفی و نرخ‌های ترجیحی ابلاغی، از معاون رئیس‌جمهور برای پرداخت‌های فوری ماه پایانی سال بازنشستگان و استفاده از ظرفیت‌های تبصره‌های بودجه عمومی دولت درخواست توجه ویژه کرد.

در ادامه جلسه، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با تبریک پنجم اسفندماه سالگرد تاسیس هما ابراز امیدواری کرد در هفته آتی با برگزاری جلسات کارشناسی و تدوین راهکارهای قانونی، در حد توان بتواند بخشی از درخواست‌های صورت گرفته، انجام شود.

به گزارش فارس پیش از این مدیرعامل هما با اشاره به شرایط اقتصادی بسیار نامناسب ایران ایر، زیلن انباشته هما را ۸۰۰ میلیون دلار اعلام کرده و گفته بود: رفع مشکلات هما اراده جمعی مسوولان دولتی و نظام را می طلبد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false