شهریاری: مجلس بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با دقت نظارت خواهد داشت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شهریاری: مجلس بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با دقت نظارت خواهد داشت

به گزارش چغادک نیوز، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مجلس به صورت میدانی و با دقت کامل بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران نظارت می‌کند.

وی افزود: لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران اقدامی کاملا قانونی است که در چارچوب برجام بوده و اجرا شده و هیچ تناقضی با برجام ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در متن برجام تصریح شده که چنانچه طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند ایران نیز اجرای تعهداتش در برجام را متوقف کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: هرگاه طرف‌های غربی در برجام به تعهداتشان عمل کردند و ما شاهد لغو تحریم‌‌های نفتی، بانکی و… بودیم آن وقت ما نیز انجام تعهداتمان در این توافقنامه را از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به صورت دقیق اجرا شود و همان طور که گفتم مجلس نیز بر حسن اجرای آن نظارت میدانی خواهد داشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پایان گفت: نباید به حرف‌ها و وعده وعیدهای غربی‌ها به انجام تعهداتشان دل خوش کرد و همان طور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند هر گاه ما اقدام عملی برای انجام تعهدات از طرف مقابل دیدیم، اجرای تعهداتمان را از سر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false