افزایش آمار بستری‌های کرونایی در بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش آمار بستری‌های کرونایی در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد دو مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با ۸۲ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و خانمی با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری مزمن ریوی در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۱۶ بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۸۸۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۶۵ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.منبع/ فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false