حناچی دوباره تذکر گرفت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حناچی دوباره تذکر گرفت

به گزارش چغادک نیوز، سید آرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: ۱۳ بهمن روز جهانی تالاب‌ها در کشور گرامی داشته شد ولی تا پایان ماه گذشته نزدیک به ۱۰ هزار قطعه پرنده در تالاب میانکاله به دلیل سمی که در کف تالاب وجود داشت از بین رفت.

وی گفت: سال گذشته ۳۲ هزار قطعه پرنده در این تالاب نابود شد که فعالان محیط زیستی می‌گویند این تعداد حتی بیش از ۵۰ هزار قطعه پرنده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌از مسؤولان محیط زیست کشور و فراکسیون مجلس می‌خواهم نسبت به منشأیابی این سموم اقدامی انجام دهند تا علت مرگ پرندگان مشخص شود.

میلانی گفت: زندگی همگی ما به یکدیگر متصل است و باید نسبت به محیط زیستی حساس باشیم میان‌کاله یک موضوع ملی است و باید آن را در اولویت قرار دهیم.

وی همچنین در تذکری به حناچی درباره ثبت اطلاعات کارگری در سامانه‌های الکترونیکی گفت:‌بیش از یکسال است که ثبت اطلاعات کارگران پسماند از سوی شهرداران مناطق در سامانه‌های الکترونیکی پیگیری می‌شود .

عضو شورای شهر تهران گفت: همچنان شاهد عملکرد زیر ۵۰ درصد ثبت اطلاعات کارگران فعال در سامانه مدیریت پیمانکاران هستیم و حتی در برخی از مناطق وضعیت بدتر هم است.

میلانی تصریح کرد: به حناچی تذکر می‌دهم در ثبت اطلاعات در سامانه مدیریت پیمانکاران تا پایان اسفند اقدامات لازم را انجام دهد./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false