×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین شب از مراسم دهه فجر در هتل درسا شهر بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: دوازدهمین شب مراسم دهه فجر برای اولین بار در استان بوشهر بصورت مجازی در لوکیشن هتل درسا شهر بوشهر با حضور شهردار دلوار و هنرنمایی گروه موسیقی محلی”یا”از شهر گناوه و همچنین با اجرای خواننده حماسی و انقلابی استان امین فرامرزی برگزارشد.

شهردار دلوار در پاسخ به اینکه چرا وضعیت موزه رئیسعلی دلواری مطلوب نیست، اظهار داشت: خواسته ما این است که وضعیت موزه بدین شکل نباشد، چراکه موزه زیر نظر میراث فرهنگی بوده و هر وقت به آن سر می زنیم نیز به مشکلات آن افزوده می شود.

حامد خیری با بیان اینکه سرعت پیشرفت دلوار از سرعت زیر ساختها بیشتر است، افزود: در بخش دلوار سرمایه گزاران حمایت شده و پروژه ای نیست که در شرایط کنونی متوقف باقی مانده باشد و پروژه های مهم و بزرگ تجاری مثل پروژه ققنوس و مصلی نماز جمعه متعلق به فرشاد دهقانی با وجود شرایط کنونی کشور وافزایش قیمتها نیز در حال ساخت بوده و تاکنون نیز هیچ گونه شکایتی علیه این پروژه های تجاری نداشته ایم.

وی افزود: دیدگاه ما این است که سرمایه گزاران در دلوار امنیت لازم را داشته باشند، سعی و تلاش ما نیز بر این است که آنان را حمایت نمائیم.

گفتنی است : برنامه دهه فجر ۱۱ الی ۲۲ بهمن ماه بصورت زنده هر شب راس ساعت ۲۰/۳۰ در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس ۸tagtv@ و dorsa.tourism@ منتشر شده است.

لازم به ذکر است: جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر، شرکت مخابرات استان بوشهر، بیمه دانا نمایندگی حفظ اله کد ۸۷۹۵شهر بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مجتمع اقامتی، گردشگری، تفریحی درسا شهر بوشهر، مجتمع تجاری، تفریحی ققنوس شهر دلوار، پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و شبکه اینترنتی هشتگ تی وی مشارکت داشته اند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false