×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فلاحی: دستگاه قضا بورس را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند

به گزارش چغادک نیوز، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی اظهار داشت: دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند، قماربازانی که جان و حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی خود باخته اند.

وی افزود: امروز از دستگاه قضا می خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.

فلاحی ادامه داد: مرزهای مقاومتی که قاسم سلیمانی راهبری آن را برعهده داشت از سفره و معیشت و اقتصاد مردمی که در آلونک‌ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی می‌کردند، آغاز می شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می‌یافت؛ در گفتمان چترگونه قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار می‌گرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان سکنی می گزیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است؛ خودش را به مسلخ مصالح مردم می برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد، نه آنکه تا به پشت میز یک دهستان می رسد، خاطره خان های سابق را زنده کند!

فلاحی مطرح کرد: مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست، به همین خاطر ما از دستگاه قضا که شمشیر عدالتش بر دیرک خیمه های غارتگران بیت المال و امویان معاصر نشسته است، می خواهیم که شمشیرش را محکمتر بزند.

وی در خاتمه گفت: دستگاه قضا شمشیرش را محکمتر بر پیکر آن ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد و محکم‌تر از آن بر پیکر آن ۲۰ مسئولی که پشت این ۲۵۰ مزدور اقتصادی قرارگرفته اند، فرود آورد./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false