رونق اقتصادی! علی برکت الله | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رونق اقتصادی! علی برکت الله

به گزارش چغادک نیوز، اردشیر مطهری  نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: طبق آمار بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در تهران به ۲۷ میلیون تومان رسیده، یعنی متوسط قیمت یک آپارتمان ۷۵ متری حدود ۲ میلیارد! اگر یک کارگر یا کارمند سی سال حقوقش را به طور کامل امروز بگیرد می‌تواند یک آپارتمان بخرد؟

در شهرستان ها هم وضعیت بهتر نیست. ۷ سال بی توجهی و بی تدبیری دولت تدبیر و امید به نیاز سالانه ساخت مسکن در کشور ، امروز به صورت کمبود حداقل ۴ میلیون مسکن و قیمت سرسام آور آن بروز کرده طبق گزارش بانک مرکزی قیمت متوسط آپارتمان ۷۵ متری در تهران به حدود ۲ میلیارد رسیده ! فقط باید گفت از این دولت در این ۸ سال جز بی تدبیری و نا امیدی چیز دیگر ندیدم ، علی برکت الله.

مقام معظم رهبری در خصوص مسکن فرمایش کردن، بر لزوم‌ تهیه‌ هر چه‌ سریع‌تر سیاست‌ کلان‌ شهری‌ به‌ منظور حل‌ مشکل‌ مسکن‌ و جلوگیری‌ قاطع‌ از توسعه‌ بی‌رویه‌ شهرهای‌ بزرگ‌ و معضلات‌ ناشی‌ از آن‌ تأکید کردند.

مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با اشاره‌ به‌ افزایش‌ جمعیت‌ و رشد شهرها و به‌ وجود آمدن‌ مشکل‌ مسکن‌ به ویژه‌ برای‌ قشر جوان‌ افزودند: مسأله‌ مسکن‌ با توجه‌ به‌ مسایل‌ اقتصادی‌، اکنون‌ به‌ صورت‌ یک‌ مقوله‌ اثرگذار در مسایل‌ معیشتی‌، روحی‌ معنوی‌، اجتماعی‌ و اخلاقی‌ مردم‌ درآمده‌ که‌ باید با برنامه‌ریزی‌ صحیح‌ و با جدیت‌، این‌ معضل‌ برطرف‌ گردد.

مجلس با جدیت به این مسئله ورود خواهد کرد، جناب آقای روحانی حضرت عالی در این مدت که سکان داره دولت بودید بجز خندیدن و شعارهای پوچ و توخالی کار دیگری کردید !؟ بجز نا امیدی در بین جوانان تلاش دیگری کردید ؟ در این مدت چند سفر استانی رفتید ؟ در این مدت چند طرح اقتصادی دادید که در آن مردم دیده شده باشند البته بجز طرح بورس که سرمایه مردم را به بازی گرفتید تا با مدیریت غلط و نداشتن برنامه سرمایه مردم جلوی چشمشان هر روز بسوزد طرح دیگری نداشتید. به قدری مردم سرشار از درآمد هستند که نان شب ندارند ! به قدری رونق اقتصادی وجود دارد که هر چند روز یکبار کارخانه تعطیل می‌شود علی برکت الله جناب ریس جمهور./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false