×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برخی بدترین اتهام‌ها را به نظام می زنند بعد می‌گویند آزادی نیست! / توصیه کانون دانشگاهیان به فائزه هاشمی

به گزارش چغادک نیوز، قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی ماجراهایی مثل حادثه هواپیمای اوکراینی داشتیم که همه ما را در غم فرو برد.

وی با اشاره به سواستفاده برخی از رسانه های معاند از ماجرای هواپیمای اوکراینی افزود: این مردانگی یک نظام را نشان می‌دهد که در صورت اشتباه آن را می‌پذیرد. در این حادثه هم دیدیم که مسئولان مربوطه وقتی به صورت قطعی متوجه اشتباه صورت گرفته شدند؛ آن را اعلام کردند.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به بیانیه اخیر سه تشکل اصلاح طلب دانشگاه های تهران ادامه داد: بعضی‌ها به اسم تشکل دانشجویی تمام عیار در اردوگاه دشمن بازی کردند و درباه نظام عبارات بدی را به کار بردند. اینها در میدان دشمن بازی می‌کنند و باید دست از دسیسه علیه مردم و ملت ایران بردارند. ما مطمئنیم که خود دانشجویان و جوان های انقلابی فکور و دین مدار به خوبی جواب این بازی خورده ها و افسون شده ها و بازیگردانان پشت صحنه را به خوبی و پر صلابت خواهند.

جعفری همچنین با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی گفت: انقلابی‌هایی که سرد می‌شود خطر آنها از دشمنان بیشتر است. سخن ما به امثال فائزه هاشمی این است که به توصیه بردارش عمل کند و یک راه باریک برای بازگشت بگذارد. گرچه برخی نشانه ها و رفتارها کاشف آن است که برخی از اول انقلابی نمایی کرده اند .

سخنگوی کانون دانشگاهیان اضافه کرد: بدترین اتهام‌ها را به نظام می زنند و بعد می‌گویند آزادی در کشور نیست! اما تحمل نظام اسلامی بالا است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: انشالله مردم با درایت، تدبیر و تفکر در انتخابات شرکت خواهند کرد و با انتخاب درست خود شرایط را برای حل مشکلات ایجاد شده، فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false