×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همه ظرفیت‌ها برای حفاظت از ساحل و دریا استفاده می شود

به گزارش چغادک نیوز، احمد رضا لاهیجان زاده صبح شنبه در بازدید از سواحل بوشهر اظهار داشت: دریا و ساحل از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر است که باید با همه توان از این ظرفیت‌ها حفاظت و حراست شود.

وی با تاکید بر حفاظت از اکوسیستم دریایی و تالاب‌ها گفت: هر گونه استحصال در دریا و خوریات ممنوع و غیرقانونی است و حفاظت از سواحل و خوریات و تالاب‌ها باید با تمام توان صورت گیرد.

معاون دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت سواحل جنوب استان بوشهر و پارک ملی نایبند و خوریات شهرستان دیر خاطرنشان کرد: تخریب و ایجاد آلودگی در خوریات ممنوع و خلاف قانون است.

حفاظت از اکوسیستم دریایی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: تمام خوریات و تالاب‌های استان شناسایی شده و از هرگونه تخریب و آلودگی تالاب‌ها وفق قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

فرهاد قلی نژاد با بیان اینکه حفاظت از اکوسیستم دریایی از اولویت‌های مهم محیط زیست بوشهر است افزود: در دو سال اخیر ضمن اخطار به آلوده کنندگان محیط زیست دریا علیه شرکت‌ها و افرادی که به اخطاریه‌ها توجه نکرده شکایت شده و خسارت‌های زیست محیطی در حال مطالبه است.

در این بازدید ضمن بررسی سواحل شهرستان‌های کنگان و عسلویه از جنگل‌های حرای نایبند و سایت احیا و تکثیر جبیر نای بند و خور دیر بردستان نیز بازدید شد./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false